DİNÇHAN müşteri istek ve beklentilerini 
                        dikkate alarak hareket eden bir firmadır. Bu yüzden kalite 
                        şirket hedeflerinin ayrılmaz bir parçasıdır.  
                      DİNÇHAN tüm müşterileriyle işbirliği 
                        içinde uzun süreli büyüme ve fayda sağlamaya yönelik ilişkiler 
                        geliştirmeye önem verir.  
                      Avrupa standartlarına (GS , CE , TÜV) 
                        tam uyum gösteren ürünlerini, yurt genelinde yayılmış 
                        servis ağı avantajı ile yüzde yüz müşteri 
                        memnuniyetini sağlamayı ilke edinmiştir.  
                      Müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayabilmek 
                        için sürekli olarak global pazardaki gelişmeleri 
                        takip ederek , ürün ve hizmetlerinin kalitesini 
                        geliştirmeyi prensip edinmiştir. Ayrıca sorumluluğumuzun 
                        "satış" ile bitmediğinin bilincindeyiz. 
                        Bunun için "satış öncesi" ve "satış 
                        sonrası" teknik hizmet ve servis konusundada 
                        müşterilerini desteklemeyi sürdürmektedir. 
                         
                        Hedefleri sorumluluklarını bilen sinerji ve takım ruhuna 
                        sahip yöneticileri ve çalışanları ile evrensel kalite 
                        ve standartlarda ürün ve hizmetler sunmaktır. 
                      Müşterileri, bayileri ve işbirliği yaptığı tüm kuruluşlar 
                        için güvenilirlik , devamlılık ve saygınlık 
                        simgesi olmaktır. 
                      |